Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 2. kesäkuuta 2026

OVI

 


Tuon oven ja ovenkarmin välistä, rakennuksen sisälle menee valtavasti ampiaisia! Voi sitä joka oven aukaisee!!

12 kommenttia:

  1. Nice door, but not with many wasp!

    VastaaPoista
  2. Oh dear—I'm glad that's not me...
    Great scene, hugs Elke

    VastaaPoista
  3. Oh my goodness, and the wasps do eat through the walls.

    VastaaPoista
  4. A few wasps. I like wasps but I totally get why people don't like them. Must be something good in there for them! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The picture doesn't show all the wasps. The top and sides of the door were completely full of wasps that went inside the building. They must have made a nest there.

      Poista