Tänään on todella pimeää! Aamusta lähtien on ollut todella synkkää. Onneksi tänään on talvipäivän seisaus. Yöllä satanut vesi, sulatti kaikki lumet pois;-((
Sataa ja sataa! Vettä on satanut monta päivää peräkkäin! Lämpöasteita on +4°C. Aamusta lähtien on todella pimeää, päivä ei valkene ollenkaan. Toivottavasti sää muuttuu pian!!
Kesä oli todella kuiva, ja vedet laskivat järvissä, joissa ja kaivoissa paljon. Ilmeisesti luonto nyt korjaa vesitilannetta.