Meidän kesäsaunan savupiipun reunalle, on ilmestynyt jotakin punaista. Tarkempi tutkiminen paljasti, että siellä on luumu! Ei ole muuta mahdollisuutta, kuin että jokin lintu on sen sinne vienyt;-) Toivottavasti piipun sisälle ei ole tiputettu luumuja!
Naakat yrittävät tehdä pesää naapurin saunan piippuun. Piippuun on laitettu vaneria suojaksi, mutta naakat koittavat nokkimalla saada aukkoa aikaiseksi.
Naakat yrittävät sitkeästi päästä naapurin ulkosaunan savupiippuun. Esteeksi on laitettu vaneria, mutta linnut koittavat nokkimalla saada kulku aukkoa. Meidän on tarkkailtava omaa savupiippua, että naakat eivät pääse pesimään sinne. Olisi aivan hirveätä, jos naakat tekisivät savupiippuun pesän. Lämmittämisestä ei tulisi mitään.